söndag 12 augusti 2012

Hemsida

För några dagar sedan köpte jag en domän och är i full gång med att fixa en hemsida. Jag valde ett bra webbhotell där man med enkla medel ska kunna bygga upp sin hemsida själv utan dessa konstiga text och sifferkombinationerna (som säkert har ett jätteproffsigt namn men som jag inte har en aning om vad det heter) som man innan behövt för att bygga en hemsida. Perfekt tänkte jag, men nu har det ju inte fungerat hel problemfritt. Först fick jag bara en massa felmeddelanden när jag skulle lägga upp bilder, sen la helt enkelt funktionen av så jag inte kan få in bilder alls. Supporten är ju inte heller den kvickaste och har fått vänta på svar. Löser sig inte det här tänker jag byta webbhotell. Men jag hoppas att det bara är nåt tillfälligt fel och att jag kommer kunna använda det ordentligt sen. Jag ger dom några dagar till, sen får vi se...
Hur eller hur kommer hemsidan att dröja några veckor troligtvis, är ju en del pyssel med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar