lördag 17 september 2011

Stolt fadder

Jag vet inte om jag egentligen skrivit innan i bloggen om att jag är fadder till underbaraste lilla Tyra. Hon döptes den 18 december förra året och jag är riktigt stolt över att jag då fick bli hennes fadder. Tyra, och att vara fadder till henne, betyder jättemycket för mig och jag hoppas att jag kommer få betyda mycket för henne också. Jag är så stolt för hon är en helt fantastisk lite tjej på alla sätt.
Idag fotade jag henne och det blev massa fina bilder, men ville bjuda på dessa först (resten dyker upp under kvällen eller morgondagen), och jag menar titta på henne, hon är ju bedårande!
Älskade Tyra!



2 kommentarer:

  1. Åhh, jag blir ju alldeles rörd av det du skrivit!! Så fint!! Vi är är väldigt glada över att ha dig som Tyras fadder också <3 Och jättefina bilder, precis som alltid när du fotar ;-) Ska bli kul att se ännu fler bilder sen :-) Kraaam

    SvaraRadera
  2. Gud så söt! Jag gillade verkligen den andra bilden åt det svartvita hållet! Du är verkligen jätteduktig på att ta foton vännen! :)
    Kram

    SvaraRadera