torsdag 8 september 2011

Inte som planerat... men toppen ändå!

Igårkväll blev inte direkt som planerat. Filmen vi skulle titta på strulade en massa så till slut fick vi byta film. Så typiskt, för både jag och Nicole hade sett fram emot att se just den filmen massor. Men det får bli en annan gång istället. Men vi kollade ju på en annan film istället och hade ju inte mindre trevligt för det. Dessutom provade vi de nya chipsen, typ kebabdrömmar och nån sort med cream cheese. Faktiskt riktigt goda båda två. Det var en riktigt trevlig kväll som det alltid blir när jag och Nicole ses, vi kanske skulle ta en repris nästa vecka? Fast med en fungerande film!

Idag ska jag rulla mot Kalmar för smärtlaborationer, ska bli intressant att se vad vi ska bli utsatta för, men va visst nåt med en ishink och en tensapparat... Bäst att jag sätter fart nu så jag inte missar skjutsen...

1 kommentar:

  1. Haha.. Käre tid, allt gick emot oss igår :-P Men vi hade ju som sagt inte mindre trevligt för det :-) Tack igen för igår! Mycket trevligt som alltid och chipsen var ju faktiskt riktigt goda och med just den dipen också ;-) Och tack igen för det söta linnet till Tyra! Tycker absolut att vi ska köra på en repris nästa vecka!! :-) Kram på dig vännen!

    SvaraRadera