onsdag 7 september 2011

Heja regniga dagar!

Idag ska jag ha näsan i böckerna hela långa dagen. Det regnar ute och det ger av nån anledning lite extra motivation till att plugga. Och plugghumöret (om det nu finns nåt som heter så) blir så mycket bättre! Eller så är jag bara glad över dagens trevliga besked. Eller så är jag glad för att jag inte behövde gå utan kunde ta bilen till skolan när det regnar så mycket ute. Eller så är plugghumöret helt enkelt bra för att det regnar, vem vet...?


Och dessutom har jag en toppenkväll att se fram emot! Min finaste Nicole kommer och vi ska kolla på film när mina småttingar somnat. Vi ska ha en riktigt trevlig tjejkväll med gott att äta, film och massa prat om allt och inget som det alltid blir när vi ses. Häromveckan skulle jag och Nicole ta en kort promenad med Vilma, hade väl tänkt nån kvart eller så, men som sagt, vi pratar så myclet så den där kvarten blev över en timme. Men vi har ju trevligt i alla fall, och det är ju det som är huvudsaken! Ses ikväll vännen, ser fram emot det!

1 kommentar:

  1. Vad fin du är vännen! <3 Hehe.. Ja, vi har en förmåga att dra ut på tiden när vi ses ;-) Men vi har ju som sagt så trevligt! :-) Ser också fram emot kvällen massor!! Ses sen vännen :-)

    SvaraRadera