fredag 2 september 2011

Irritation!


Så fruktansvärt dålig dag det har varit idag... Vi valde lite ombyte idag på pluggplats och satte oss i stadsbiblioteket. Det var trevligt och lite ombyte förnöjer ju säger dom. 
Det var sista pluggdagen idag innan tentan imorgon och det innebär en massa press... Och till råga på det så skulle vi få resultatet från förra tentan idag. Lovisa fick sitt resultat mailat redan på morgonen. Så hela dagen satt jag och väntade, och väntade... och väntade lite till... Men fick jag nåt resultat, näe!!! Jag blir så fruktansvärt irriterad! Allt mitt plugg är bara helt förstört för att jag inte fått resultatet, har inte kunnat koncentrera mig alls ju. Har kollat mailen säkert var 10:e minut hela dan. Nu måste jag ju vänta i alla fall till efter helgen för nu är klockan snart 19 och jag är jäkligt tveksam till att resultatet kommer idag. 
Som sagt, totalt ofokuserad och allmänt irriterad. 
Tentan imorgon kommer bli ett platt fall, överväger om det ens är nödvändigt att gå dit... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar