måndag 12 september 2011

Madde tvärtemot

Idag har allt blivit lite bakvänt, men bara på ett positivt sätt. Ibland är det så skönt att ha dagar när man gör allt i lite fel ordning eller på annorlunda sätt. Idag blev en sådan dag. Totalt opeppad att plugga idag så mötte jag Nicole när vi båda lämnade barnen på skolan. Hon hade en ledig dag, och jag hade också det egentligen (om man bortser från plugget ;-) ). Vi tyckte det vore en väldigt bra idé att kolla film när barnen ändå var i skolan. Sagt och gjort, vi åkte och tog en fika på maxi och sen slog vi oss ner i Nicoles tevesoffa och kollade på film och självklart lite mumsigt snacks till det. Chips mitt på förmiddagen säger emot alla regler. Fast vilka regler egentligen? Vem bestämmer att chips ska ätas på kvällen? Vi hade i alla fall ruskigt trevligt, as always! När det var dags för hämtning på skola och dagis avslutade vi vår filmkväll, eller jag menar filmdag. Blev lite mys med barnen hemma sen gav jag mig av till skolan för lite tentaplugg, för nu hägrar tentan där borta i slutet på veckan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar