söndag 31 oktober 2010

Plugg, plugg och just det… plugg!!!

Har unnat mig en hyfsat pluggfri helg. Fyllde år igår så gjorde dagen till ära… ingenting!! Och det var så skönt. Jag tog verkligen en paus från allt och bara tog en lugn skön dag, känns som jag förtjänat det! Kvällen spenderade vi hos Nicole, Stefan, Liam och Tyra. Var trevligt som alltid! Tack för en rolig kväll! Vi kollade på film, Mirrors 2. Var en helt okej film. Har verkligen saknat våra filmkvällar, inte blivit så många på sistone, nu får vi inte bryta traditionen! J

Idag har vi gått en bingorunda på lysingsbadet och efter det skjutsade jag iväg Alicia på halloweenkalas. Sen dess har jag suttit och grävt ner mig bland skolböckerna och alla kluriga ord och begrepp. Känns som man ändå fått lite ordning på allt. Är lång väg kvar, men jag är fasen på gång nu och det känns riktigt bra! Inte många dagar kvar till tentan nu, så kommande dagar kommer spenderas med näsan i böckerna, är mycket kunskap som ska fastna.

Imorgon rullar bilen mot Oskarshamn för lite plugg med resten av gruppen. Ska bara lyckas hitta till deras högskolecentrum, men det löser sig nu, tur att det finns gps! Sen blir det plugg och mer plugg. Trivs bra i min lilla pluggarhörna hemma. J

1 kommentar:

  1. Har verkligen varit skoj och trevligt att ha träffats en del nu under helgen och framför allt filmkvällen var ju pricken över i:et, så den traditionen får vi som sagt inte bryta nu ;-) Kraaaam!

    SvaraRadera