söndag 24 oktober 2010

Pluggångest!!

Känner att jag har lite svårt att njuta av min semester just nu när jag vet att tentan väntar därhemma… Jag har varit så delaktig jag kunnat i grupparbetet men undrar om resten av klassen känner så, men jag har gjort det bästa av situationen och hoppas att de andra känner att jag varit delaktig iaf.

Min uppgift 3 tänkte jag göra klart imorgon, så kan jag helt fokusera på tentan sen, och jag kommer ha att göra, massor att läsa och plugga in på en vecka. Fyy… Känner verkligen att jag ligger efter… Kommer bli svårt att ta igen så många dagars frånvaro, men det blir plugg varje dag från morgon till kväll och kanske natt, annars kommer inte det här att gå. Det värsta är att Jonas jobbar eftermiddag nästa vecka, och det innebär att jag måste hämta barnen och då inte kan plugga lika länge på eftermiddagen. Men jag får se till att få det och funka, för jag måste verkligen lägga fokus på det här nu, till max!!!

Hoppas bara det räcker…

1 kommentar:

  1. Jag pluggar gärna med dig så hjälper vi varandra! :)
    /Lovisa

    SvaraRadera