lördag 4 september 2010

Sköna lördag!

Nu har det provats bröllopsklänning. Jag är så nöjd! Den sitter perfekt nu och känner mig väldigt nöjd över mitt arbete! När bröllopet är avklarat ska ni få se en bild på den om den blivande bruden tillåter publicering här på bloggen. :-)
Men känns som jag vet nu exakt vad det sista är som ska göras, och bäst det, för kommer inte hinna prova något mer förrän dagen innan bröllopet. Men jag tror inte det blir några problem, och i så fall finns jag där med nål och tråd och fixar! :-)

Idag ska vi gå på bio hela familjen för första gången! Innan har jag och Alicia varit, och Jonas och Alicia, men aldrig allihopa, och Isabell har aldrig varit på bio alls. Så 3 år gammal är det äntligen dags för hennes biopremiär! Ska bli skoj, men lite jobbigt känns det, för jag vet ju att lillskrutten allt som oftast har ganska gott om myror i brallan, så att sitta still hela filmen (1 timme och 50 min) kan bli lite småjobbigt för henne. Men det återstår att se hur det går. :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar