onsdag 29 september 2010

Om man skulle plugga kanske?


Sitter i skolan och känner inte alls för att plugga. Är läsa som måste göras, och det som man minst känner för att göra...
Känner mig inte helt pigg heller, är alldeles yrslig och kallsvettig... Hoppas verkligen inte jag håller på att bli sjuk nu bara, men har varit frisk ganska länge så skulle inte förvåna mig. Har tagit en ipren så jag ska orka med ett litet tag iaf.

Igår var vi i Kalmar hela dagen och hade reflektionsseminarium och redovisning av vår gruppuppgift. Det gick väl sisådär. Var helt slut i huvudet och fick inte fram något vettigt att säga, men det gick väl ändå.

På kvällen sen var det dags för träning, body jam denna gången. Dansinspirerad träning. De var skoj, men efter halva passet var jag tvungen att gå därifrån, fick så ont i magen. Så typsikt... Har sen dess inte känt mig helt pigg, så antagligen är jag väl inte helt frisk och kry.

Näe, nu ska jag ta tag i skoluppgifterna lite och hjälpa Lovisa som står här och föreläser för mig. :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar