lördag 25 september 2010

Känslan är tillbaka...

Ja, den där känslan... den kommer några gånger om året och är oftast svår att bli av med.... Det handlar om känslan för en ny hårfärg och ny frisyr...
Måste stå emot denna gången nu när jag äntligen lyckats färga tillbaka till min naturliga hårfärg (ja, så gott som iaf). Men skulle ju vilja ha håret bara aningens mörkare, lite grann bara...
Men hur länge är jag nöjd innan jag känner för nån ny hårfärg sen igen...
Att klippa håret är lättare att stå emot, för jag vet att jag vill ha långt hår, men det här med färgen... Det är ju så lätt fixat att byta färg, men inte lika lätt att sen byta tillbaka...
Ska jag byta eller stå emot!!??!!
Ska kika runt lite på nätet och se om jag hittar nån fin färg jag kan sukta lite efter så får jag väl se om det blir nån färgning eller inte....

Over and out for now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar