lördag 8 november 2008

Tji fick jag...

När barnen somnat vid klockan 19 idag och Jonas åkt till kompisar så såg jag fram emot en skön kväll å bara ta det lugnt och mysa framför teven... Men som sagt, tji fick jag!
Klockan 11 vaknar töserna och är jättepigga!!!
Och vad säger man... Nu är klockan 02:17 och inte ett tecken på trötthet... Vi har möblerat om deras rum och gått igenom alla leksaker och gjort fint. Tog in skolbänken till deras rum från förrådet och Alicia har suttit vid den och ritat i säkert 1½ timme nu... Grannarna måste tro vi är tokiga som styr och flyttar möbler mitt i natten, men är så jäkla rastlös ju...
Jag är riktigt trött nu, så hoppas Jonas kommer hem snart för då får han ta över, jag vill zzzoooova...
Imorgon är det städdag här på området så då måste man ju upp hyfsat tidigt å ut och kratta löv och göra lite nytta... Puhu... Sen hoppas jag hinna med en tur till Team Sportia (Jonas och jag fick presentkort där av hans pappa, i födelsedagspresent) och sen framåt eftermiddagen om inte vädret är ruggigt så hoppas jag på en promenix med Johanna och familjen.

Nu ska jag göra ytterligare ett försök att "natta" mina barn...
Gonatt... typ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar