tisdag 18 november 2008

Bloggtorka...

Ja, här på bloggen händer inte mycket...
Har inte gjort så mycket på sistone men ändå har jag fullt upp jämt. Förstår inte hur det går ihop. Jobbar nästan inget nu tyvärr, men får hoppas på fler tider kring jul. Tror nog jag får jobba julafton oxå, lite surt, men har ju skrivit upp att jag kan så får väl ta det. Blir ju bara förmiddagen hur eller hur. Jonas och barnen ska vara lediga ca 2 veckor över jul och nyår. Skönt för dom...

Har köpt en skänk som vi har målat om, nästan klart nu! Den ska antagligen stå i köket sen. har stora planer för köket, men det är lite hemligt än så länge. Den som väntar får se. Om det nu blir av, hoppas hoppas hoppas!!! Det kommer bli ruggigt snyggt!

I veckan ska jag försöka hinna sy lite, jobb fredag och lördag och sen personalfest/julbord på lördag! Måndag åker jag till Ullared!!! Wiieeee!!! Shopping here I come! 

Nu ska jag surfa runt lite innan det är dags för sängen.
Bye

1 kommentar: