söndag 9 november 2008

Good going bad...

Idag åkte Jonas till Polen på Fackkurs så ajg och barnen blir ensamna några dagar.
När han åkt så städade jag lite här hemma. Sen cyklade vi upp till TeamSportia där jag tokfyndade 1 skitsnygg tröja för 100 kr, converse för 100 kr och en väska för 188 kr. Hade presentkort på 400 så blev ett billigt kalas för mig!

Senm åkte vi upp till Kvantum där vi köpte lite lunch och fikade lite. Mysigt, men lite gnälligt för barnen var trötta mot slutet. Sen på hemvägen sprang vi in på Karlsson lite snabbt för jag skulle ha lite småsaker. Efter det trampade jag på hemåt och barnen somnade i cykelkärran.

Väl hemma så han jag precis bära in alla grejer, sen kom Nina och Natalie på besök. Barnen lekte och busade ett par timmar och hade jäteskoj. Det får vi göra om snart igen!

Sen mot kvällen blev allt katastrof!!!
Isabell hällde ut katternas torrfoder, och tyckte kanske det var lite torrt för sen hällde hon ut allt katternas vatten över allt torrfoder på golvet... Gahhh!!!!! Och sen satte hon sig i det... Åhh...

Jag la senare barnen för att sova och det var tyst inifrån rummet länge, sen ser jag toalettdörren öppnas. Då har de smygit in och varit därinne. 
- Vi har grävt i sanden, säger Alicia.
Jag tittar, och det är kattsand och vatten över hela badrumsgolvet.... Gahhhh!!!!
mars in på rummet för de små knattarna och jag fick dammsuga ytterligare en gång.... Sen när jag går in till dem så ser jag att det är kattsand i deras rum också. Självklart hade de ju under fötterna så kom in en massa på deras rum ju, så dammsugarn åkte fram igen....

Det tog ett tag sen innan de somna, men nu har lugnet infallit sig, äntligen...
Nu ska jag bara ta det lugnt framför teven... Skönt...

1 kommentar:

  1. Haha jag bara sitter här o garvar när jag läser det här men jag förstår att det inte va så himla kul när det hände :)
    Kram vännen

    SvaraRadera