onsdag 16 juli 2008

Jäkla klant!

Vilken dag...
Först klämmer jag det tunna skinnet på underarmen i en låda på jobbet så det blev alldeles rött och blått... Sen skär jag mig på en kniv när jag diskar på jobbet... Sen ramlar jag i trappan på jobbet...
Inte min dag med andra ord. Mycket att göra var det också så fullt upp hela dagen.
Fick dock ett glatt besked på jobbet, jag har fått mer tider på jobbet ända fram till vecka 37 ca, så det känns jättebra, speciellt nu också eftersom skolan troligtvis skiter sig...

En annan skitsak idag är att vi har kollat upp felet på vår bil, fick ju anmärkning och körförbud i besiktningen... Hur eller hur så är det fel på något med bilens abs som kostar 10 000 att laga... Toppen... Så nu får vi ställa av bilen, för är ju onödigt att betala bilskatt å sånt för en bil man inte får använda. Och 10 000 har man ju inte nu direkt... Så får väl vara utan bil antar jag, iaf ett tag till, tills man lagat bilen eller nåt...
Så jävla tråkigt att behöva lägga alla jävla pengar på bilen. Har bara haft otur med det där jävla bilskrället, ända sen vi köpte den har den bara fallit samman... Nu har ju vi ju fixat de flesta felen, men då dyker ett nytt fel upp...
Nu när man äntligen har ett jobb vill jag ju läga undan pengar till resor och vår övervåning, men näe då, bilskrället ska mjölka oss på ännu mer pengar, bästa vore att sälja skitbilen till nån som orkar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar