tisdag 15 juli 2008

Jobba jobba jobba...

Ja, så ser det ut för mig...
Tänkte ju plugga i höst om jag inte får fortsätta på kvantum. Har senaste dagarna velat jättemycket i frågan om jag ska plugga eller jobba. Vill ju jobba kanske ett år till innan jag börjar plugga, men vill ju då ha ett så gott som heltidsjobb, annars tjänar de inget till... Vore ju skönt att plugga nu så man har det klart sen, men men... Sen kollade jag ju antagningen idag...
Inget muntert besked vill jag lova... Låg på reservplats 182... Skoj, eller hur... Alltså måste 182 personer tacka nej till sin plats för att jag ska komma in, och hur troligt är det...
Saken känns då nästan så gott som klar, jag får lägga all min kraft på jobbet och hoppas jag får vara kvar, för det ser inte så ljust ut för pluggandet för tillfället...

1 kommentar:

  1. Fy va tråkigt!! Var det sjuksköterskeutbildningen? Får hoppas du får stanna på kvantum nu då eller i alla fall får ett annat jobb!
    kram

    SvaraRadera