fredag 8 mars 2013

Återhämtning

Att förkylningar alltid ska vara så långdragna... Det tog ett tag, men nu klassar jag mig som frisk igen och redo och laddad för alla utmaningar.
Jag har varit i Kalmar en del denna vecka för föreläsningar och så har vi påbörjat vår C-uppsats som kommer ta upp största delen av denna terminen. Utöver detta har jag massvis fotograferingar planerade under våren.
Imorgon ska jag fota en liten nyfödd pojke. Vi fick ju skjuta lite på fotograferingen på grund av min förkylning, men det kommer bli toppen ändå! Och nästa vecka ska jag träffa en nyfödd liten tjej, som jag tror kommer vara exakt en vecka vid fotograferingen. Så otroligt kul att träffa och fota de små liven.

På söndag har jag också en rolig grej att se fram emot. Jag sjunger i en showkör som ska vara med på en föreställning med massa dansare i april. Så på söndag ska vi göra studioinspelning på vår låt inför showen. Ska bli jättespännande!

Som sagt, mycket att se fram emot och mycket att göra, precis som jag gillar det!
Ha en underbar helg alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar