onsdag 7 november 2012

Visitkort

Nästan två veckor tidigare än planerat kom mina visitkort i brevlådan igår!! De är så fina och jag är riktigt nöjd! Nu har jag ju inte tänkt på att fota de än, men jag har lovat att visa så det kommer bild sen, jag lovar. Hur eller hur blev de precis som jag tänkt och det känns riktigt bra! Sen fick jag dessutom en stämpel med gratis, och jag som blir lite sådär löjligt lycklig över att saker ser professionella ut har provstämplat massor och tycker det är sååå fint. Att organisera så det ser snyggt och proffsigt blir jag lycklig av, och en av sakerna jag ser fram emot mest med att starta företag (förutom fotande och själva företaget i sig såklart) är bokföringen. Ja, jag kanske är konstig, men så är det!

Kom på nu att jag ska se om beställningen på mina visitkort ligger kvar hos företaget, då kan jag ju visa den bilden för er här så ni får se hur korten ser ut. Ett ögonblick...

...Jodå, här kommer bilden på mina nya visitkort!! Vad tycks?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar