onsdag 7 november 2012

Glass

Jag är inte det största glassälskaren utan är väldigt kräsen när det gäller glass, äter bara vissa sorter. Däremot har jag två riktiga glassmonster till barn som gärna skulle äta glass varje dag om de fick. Hur eller hur var jag med i en tävling på en blogg jag läser, där man kunde vinna glass från hemglass levererat till dörren, man fick välja de sorter man ville ha för en viss summa pengar. Och jag, som faktiskt aldrig någonsin brukar vinna något, blev en av vinnarna!!! Det känns så otroligt roligt och blev en rolig sak nu mitt i alla tråkigheter. Barnen blev överlyckliga och är nu ivriga över att få en glassleverans. Så nu gäller det att göra plats i frysen inför leveransen. Tänk, ibland ska man faktiskt ha lite tur också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar