söndag 16 januari 2011

Lovely weekend!

Har haft en riktigt skön helg, har gjort så lite så möjligt och det har varit riktigt härligt! Igårkväll var aningens mer planerad, då åt vi jättemumsiga tacos och kollade film hemma hos Nicole, Stefan, Liam och Tyra. Det var en supertrevlig kväll på alla sätt!

Imorgon drar en ny termin och en ny kurs igång för mig i skolan. Så jag tyckte det var dags att försöka få lite ordning bland alla papper, det är ju ändå fjärde kursen som börjar imorgon så lite ordning måste jag ju ha! Allt har organiserats i pärmar och det ser så fint ut nu! Måste bara beställa sista boken vi ska ha till denna kursen, jag glömde visst bort det nånstans på vägen...

Har suttit och spanat runt lite på internet efter nån bra reflexskärm till kameran. Men jag bara velar och kan inte bestämma mig för vilken storlek jag ska ha... Får väl spana runt aningens till innan jag bestämmer mig. Jag blir ju helt till mig av alla roliga grejer man kan köpa till kameran som skulle vara så kul att ha, men dessvärre skulle jag få stora hål i plånboken då, men en reflexskärm blir nästa steg, så mycket vet jag iaf.

Ska ta och dyka ner i lite kurslitteratur nu en stund så jag är lite förberedd inför morgondagens föreläsning om cirkulationssystemet. Jag känner mig riktigt peppad inför kommande kurs, även att det känns motigt med en omtenta om 2 veckor samtidigt som det ska pluggas järnet i denna kurs, men det ska gå, det bara ska!!!

1 kommentar:

  1. Ja, vi hade det verkligen hur skoj och trevligt som helst! =)

    SvaraRadera