måndag 3 januari 2011

Det kunde ju gått liiite bättre...

Jag visste redan innan tentaresultatet kom att jag inte skulle klara det, men jag kunde ju i alla fall fått ett resultat som ingav lite hopp. Det här är ett skämt och jag ser inte hur jag ska kunna "komma tillbaka" efter den här smällen... Det känns väldigt hopplöst...
Inser nu hur ofta jag sagt och tänkt just så det senaste halvåret, känslan av hopplöshet. Jag vill vara stark och ta mig igenom, kämpa och plugga tills ögonen blöder (överdrivet, jag vet, men ibland känns det fasen så). Men jag vet inte hur, vet inte vart jag ska börja, har ingen aning. Har nästan en månad på mig att plugga, men inte har man god tid för det. Har en tenta som ska in på fredag, och veckan därefter tentaredovisning, och veckan efter det börjar ju den nya kursen. Så när fasen ska man få tid??
Att det är tufft att plugga visste jag innan, men aldrig hade jag kunnat föreställa mig det här. Försöker finna styrkan, kraften och kämpaglöden...
Jag är stark, jag kan fixa det här! Jag kommer att fixa det, jag får inte ge upp!!
Känner mig faktiskt lite mer peppad nu och ska minsann visa att jag kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar