söndag 30 januari 2011

Bättre än väntat!

Lördagen började med ett antal timmars tentaskrivning. Det gick bättre än jag trott, så tror resultatet blir bättre än sist, men sen är jag osäker om det räcker hela vägen. Men det tänker jag inte filosofera kring nu, utan det tar jag sen när resultatet kommer om en sisådär 3 veckor.

Jag hade ju en del orosmoment kring hur lördagens klassfest skulle gå för mig, och jag kan gladeligen säga att allt gick bra och vi hade riktigt roligt! Vi spelade roliga spel, pratade och hade väldigt trevligt! En riktigt lyckad kväll! Vi gick ner på stan en sväng också men vi blev inte så långvariga där, eller iaf inte jag och Lovisa, vi kände oss nöjda med kvällen och avslutade med lite skräpmat från Åhmans. Mumsigt!

Vaknade ganska tidigt idag och till lunch åkte vi ut till Lysingsbadet för att grilla korv med Nicole, Stefan, Liam och Tyra. Det var ett mycket trevligt söndagsnöje och alla hade roligt!

Ett annat "söndagsnöje" som jag nu ägnar mig åt är plugg. Ja, tyvärr ett nödvändigt ont... Har en komplettering ska lämnas in senast imorgon kl 12 och har ju inte direkt haft tid att fixa med det under den hektiska pluggveckan som varit. Men ska fixa lite till med det idag sen finslipar jag det imorgon i skolan innan jag skickar in det. Det ska nog gå bra.

Och föregående pluggvecka har ju även gjort att jag ligger efter med kursen vi läser nu, är 3 veckor kvar till tenta i den kursen så lika bra att börja plugga in så mycket som möjligt redan nu så man inte behöver panikplugga på slutet. Så inte ro och vila inte, men tänker iaf sänka tempot lite i kommande veckan för jag behöver hinna andas ut lite känner jag.

I veckan ser jag fram emot många promenader med finaste Nicole! Önskat jag hade hunnit med det i veckan som var, men plugget tog övertaget, men denna vecka ska jag ut och rasta benen lite. :-) Måste även ta tag i hemmet denna vecka för av någon anledning blir det inget gjort i hemmet alls under mina inytensivare pluggperioder, så lite tvätt och städ behöver jag komma ikapp med. Inser nu när jag skriver hur mycket jag faktiskt har att göra, har med andra ord inte alls tid att sitta här och blogga...

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar