tisdag 4 januari 2011

En mindre produktiv dag...

Har pluggat (läs: försökt plugga) hela dagen. Har letat artiklar och det tar mer tid än jag hade räknat med. Det är knepigt... Har kommit en hyfsad bit med artikelsökandet iaf, tänkte ge mig på att skriva ner de första orden till hemtentan idag, det känns alltid bättre när man väl har börjat. Hittade för övrigt en hemtentamen jag skrev för närmre fyra år sidan i socialpsykologi, hade många bra tankar och inser att jag redan då var en mästare på att problematisera. Dessutom skrev jag massa smarta saker om systemteori, som jag ju även ska skriva om på denna tentan, jag kunde redan då, så det finns ju inom mig iaf!!

Efter skolarbetet så begav jag mig till frisören för lite nytt på huvudet. Jag fick förslaget att raka ena sidan och måste säga att jag ärligt var ganska sugen, men inser att jag kanske ska behålla lite längd iaf, men det hade nog varit läckert. Kanske nästa gång? Det är ju bara hår, det växer ut. Men jag fick mig i alla fall en liten uppfräschning så jag nog kan våga gå med utsläppt hår igen utan att behöva se ut som "hej-kom-å-hjälp-mig". Jag gillar't! Måste däremot färga om håret, för insåg hos frisören att utväxten kommit en bra bit på vägen, men är sugen på liiite mörkare så ska nog vänta ett tag så jag inte gör nåt jag ångrar, tänk efter före!! :-)

1 kommentar: