torsdag 20 maj 2010

Underbar morgon!!

Barnen har fått lite extratider på dagis eftersom jag inte jobbar så mycket nu. Så när jag droppat av barnen på dagis tog jag Vilma påen rejäl promenad. Blir ju tyvärr inte så jättelånga promenader alltid med Vilma eftersom jag oftast har barnen med mig, och de orkar ju inte alltför långt.
Men jag och Vilma gick ut mot kennelklubben för att sedan fortsätta in i skogen där jag släppte Vilma så hon fick springa av sig. Hon älskade det!! Hon gjorde små glädjeskutt när hon sprang och fullkomligen njöt!! Hon brukar ju få springa fritt annars också, men inte så ofta i en så stor skog, så den vändan i skogen får vi nog gå fler gånger.
Vädret har ju dessutom varit helt underbart! Vet inte hur många grader, men lätt så man kan gå med bara ärmar, för jag hade långärmat och blev genomvarm.

Nu ska jag göra mig i ordning för snart kommer Jen och ska fota kattungarna och sen ska vi gå iväg ut och även fota mig! Ska bli jätteskoj! Och ska bli riktigt kul att träffa Jen också för vi har inte setts på en evighet känns det som...
Måste nog upp på vinden också och rota fram mina tygskor, har bara ett par fula joggingskor nu, men om jag ska bli fotad måste jag ju ha lite snyggt på fötterna också.

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar