onsdag 19 maj 2010

En början till ordning...

Fy vilken oreda det är på vinden, hittar de mest konstiga sakerna där... Och av nån anledning har man ju liksom packat upp allt där innan. Undrar hur det tänktes när man la upp en papperspåse med lite presentpapper och annat skräp i, och alla dessa bestick. Det ligger bestick lite här och var, nästan så man tror att nån går upp och smygäter på vinden...
Fick besök av en jättestor geting, nästan bålgeting, på vinden. Då fick jag första gången använda min insektsdammsugare! Vilken underbar grej! Den suger in insekten i ett rör och sen sätter man på ett lock så man sen kan ta och släppa ut den ute. Smartig uppfinning!

Har varit på vinden åtskilliga timmar idag, och nu när maten vilar gott i magen och barnen är utanför och leker tänker jag ta en runda till däruppe. Blir att fortsätta tills det blir kväller och läggdags för barnen. För sen blir det teve med greys anatomy och ugly betty jag spela in igår.

Så för att inte fördriva mer tid vid datorn avslutar jag här och klättrar upp på vinden.
See you later!

1 kommentar:

  1. Vart får man tag i en sån smart uppfinning? Är ju så svårt att få ut getingar annars.. kram

    SvaraRadera