torsdag 4 augusti 2016

Alicia 11 år!

I måndags fick vi en 11-åring i huset! Vår lilla Alicia är inte så lite längre och det är tydligt att tonåren närmar sig...
Med sång och paket började dagen, följt av en skattjakt jag och Isabell fixat till henne. Det blev en runda på området där det bland annat grävdes efter ledtrådar i sandlådan och letades i kaninburen och bland gungor, slutligen fick hon klura på en "ord-rebus". Målet var en efterlängtad leksak som stått på önskelistan över ett år. Jag älskar att fixa med sånna skattjakter och jag vet att det är väldigt uppskattat hos barnen också.
Eftermiddagen spenderades med besök av närmsta släkten och till fika blev det tårta som jag och Alicia bakat.
Alicia hade dessutom ny frisyr dagen till ära. Hon har pratat ett tag om att hon vill klippa håret kort, så i söndags blev det gjort och hon trivs så bra i sin nya frisyr. Det kommer lite bilder här framöver när jag tagit hennes 11-årsfotografering, men tills dess kommer lite mobilbilder från hennes dag!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar