onsdag 27 juli 2016

Mera Love

Här kommer ännu fler bilder från Loves 9-månadersfotografering. Jag tror det är dom sista jag har att visa för denna gången. Jag har så svårt att välja ut, för när det är ens egna barn på bild så tycker man ju alla är världens finaste. Ett bra exempel på det är att jag bara inte kan välja vilken av de två översta bilderna jag gillar bäst. Satt länge här och funderade på vilken av dem jag skulle visa, de är ju så lika, men ändå så olika. Blickarna säger så olika saker och är helt enkelt lika kär i båda två, så så fick det bli.



Och den sista bilden är också en sån bild som jag nämnde i ett tidigare inlägg, där bilden visar så mycket av vem han är, och sådana bilder blir naturliga favoriter. För det här är verkligen Love, nyfiken och tittar sig omkring. Här är det en fågel som flyger över oss som hans blick fastnat på. Jag tjatar mycket om att jag vill fånga känslor i mina bilder, och jag förstår om det kan bli tröttsamt att jag fortsätter tjata om det, men det är just de här känslorna som jag bara älskar att fånga. Det blir så äkta, så personligt och naturligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar