tisdag 26 juli 2016

Störst och minst

När lillebror fotades häromdagen blev det så otroligt många fina bilder, men istället för att visa allt i en bildbomb så sprider jag ut det lite.
Alicia tycker om att hjälpa till när jag ska fota, hon gillar även att stå framför kameran, så självklart fastnade även hon på några bilder med Love. 

Här är två av mina favoriter!



Den första bilden visar så mycket av Loves sätt att vara. Just att han vill titta och känna på allt. Jag tror Alicia visade honom en blomma på den bilden.

Och den nedre bilden, det är en av mina favoritbilder någonsin. Jag bara önskar att jag hade haft med Isabell i bilden också, så jag hade haft alla mina hjärtan på den bilden. Men det är kul att ha lite bilder på dem var för sig också. Men hur eller hur, jag gillar den verkligen. Loves goa kinder, den lite buttra minen, drömmande blicken och en systers puss på kinden en mysig sommarkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar