fredag 22 juli 2016

Mitt allt!

Häromdagen blev det en spontan fotografering då jag tyckte Love blev sådär tokigt gullig i sina snickarbyxor. Det var såklart tvungen att förevigas, och vips så blev det en syskonfotografering. Helt perfekt för faktiskt har jag inte så jättemånga bilder på alla tre barnen. Oftast är det någon som inte vill. Och helt utan tjat kan jag ju inte säga att det gick denna gången heller. Men blev ändå en mysig stund, och då menar jag stund, för Loves glada humör bleknade fort och tjejernas tålamod att sitta stilla var inte heller så långvarigt. Men så är det ju när barn fotograferas, vare sig det är egna eller andras barn, man får försöka vara lite snabb och fånga de ögonblick som ges helt enkelt. 



Kunde inte bestämma mig om jag gillar färg eller svartvitt bäst... Vad tycker ni? På något sätt känns färg mer passande i en sommarbild i gröngräset, men sen är ju svartvitt alltid fint ändå, det blir mer enkelt och avskalat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar