söndag 1 november 2009

Dunk dunk...

Mitt huvud exploderar snart... Har sån huvudvärk. Så typiskt att ligga däckad i soffan med huvudvärk på sin lediga dag, jag som aldrig har huvudvärk annars ju... Känner mig nästan lite illamående också... Fy.. men drömde att jag vaccinerade mig mot svininfluensan i natt, kanske är en biverkning??
Hehe, nog för att jag brukar ha verkliga drömmar, men kanske inte så pass... ;-)

Igår em/kväll kom det lite folk hit för att fira den nyblivna 27-åringen (dvs jag!). Blev massa fina paket och gott fika. Tack alla för allt, är verkligen jättenöjd med allt! Tack Tack!

Idag ska Alicia på kalas hos sin kompis Alice. De ska vara ute och åka traktor på kalaset så hon ser verkligen fram emot det! Så nu ska vi äta lite mat och fixa innan det är kalasdags!

See you later!
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar