torsdag 16 oktober 2008

Obladi oblada....

Idag har jag jobbat, satte klockan men måste ha snoozat i sömnen för när klockan ringde va jag sen... kom 10 min sen till jobbet, men berodde mestadels på att jag var tvungen att cykla med ett paraply i handen för att inte bli genomblöt...
Nu har vi ätit god mat och slöar framför teven, funderar på om man skulle ut på en promenad innan det blir mörkt, men solen är snart nere så det är nog riktigt snart...

Igår satte jag mig bakom ratten och övningskörde. Har bara gjort det en gång innan för typ 3 år sen... Vi började nere vid karstorp där jag började känna på gas, broms, koppling, ja ni vet. Sen körde jag ut till horns udde och sen därifrån och hem. Gick riktigt bra och känns bra för nästan första gången. Trodde aldrig jag skulle våga mig upp i 70, men det gjorde jag! I början kändes ju 30 som det gick jättefort ju...

Nu ska jag ut och gå en sväng med Johanna och Linus. 

Ha de gott!

1 kommentar:

  1. Får kolla där då, tack för tipset! Men kanske inte finns kvar nu..
    kram!

    SvaraRadera