onsdag 22 oktober 2008

Myggbiten

Isabell min lillplutt blev myggbiten på dagis igår och över natten har det svullnat massor. Så Isabell är precis som syrran överkänslig mot det. Mina små stackare... Men vad gör ens myggorna framme nu, är ju fasen svinkallt ute, brukar inte de komma fram när det är varmt???

Här kommer också en bild på Alicia med sin nya tröja på sig.



De ringde precis från jobbet nu och behöver nån som kan hoppa in och jobba ikväll. Så det blir jag det! Just nu känns det bara så positivt att få mer tider eftersom jag inte jobbar så mycket längre. Så jag ska jobba mellan 16:30 och 20:15. Men tänker hinna hem till 21 så jag hinner kolla på Greys anatomy. 

Idag ska jag lägga ut en massa auktioner på tradera är det tänkt. Och sen måste jag upp på vinden och riva fram lite varmare kläder till både mig och barnen, för idag var det riktigt kyligt ute. Fram med vantar och mössor!

1 kommentar:

  1. Oj, va dålig jag varit på att läsa bloggar nu i några dar, massa inlägg att ta igen ju :)
    Som sagt många ggr förr, du e så duktig på å sy!! Men det vet du ju redan, annars skulle du ju inte hålla på :)
    kram

    SvaraRadera