torsdag 9 oktober 2008

Lägga ner eller vad....

Okej, jag vet att jag inte är den mest aktiva bloggaren, och för tillfället kanske inte skriver om de roligaste sakerna, men what??? Är det ingen som läser min blogg.
Jag vet att jag ju egentligen skriver för mig och ingen annan, det är mitt sätt att ventilera skallen men även för er som vill hålla er uppdaterade om mitt liv... Men känns som om ingen läser min blogg längre, kanske lika bra att bara skriva dagbok elelr nåt istället, ingen idé att öppna mig för alla om ändå ingen är intresserad... Ibland behöver man en liten push för att hålla motivationen uppe...
Vet att du läser bloggen Jen, jag är också en flitig läsare av din blogg! Tycker jag läser alla möjliga bloggar som människor jag känner och bryr mig om skriver i, men är det nån som bryr sig om vad jag skriver?

Känner mig lite smådepp så kanske däför jag skapat detta lite smådestruktiva inlägget... Men återigen, det är vad jag känner nu, take it or leave it...

5 kommentarer:

  1. Jag läser vad du skriver.... :-P

    SvaraRadera
  2. jag läser din/dina blogg/ar =))

    SvaraRadera
  3. Jag är inne dagligen på bloggar, bland annat din. Roligt att hålla sig uppdaterad om man inte ses så ofta.

    SvaraRadera
  4. Hej, jag läser din blogg! Även fast vi inte har träffats alls mycket. Vi var på samma fest en gång tillsammans, med Jennica! Kram

    SvaraRadera
  5. Skönt att du vet jag läser iaf :)men förstår hur du känner, inte lika många som läser som visar sig eller va man ska säga. kraaaaaam!

    SvaraRadera