fredag 18 oktober 2013

Some new

Jag ser att jag har flitiga besökare på min sida trots att jag är usel på uppdatera. Tack bästa ni! Återigen tänker jag skylla på skolan som den stora tidstjuven. Praktik hela veckorna och massa skolarbete utöver det. Är på slutspurten av min utbildning och om några månader är jag färdig sjuksköterska. Ska bli så skönt att få jobba och faktiskt ha riktig fritid som inte behöver tas upp av en massa plugg. Trots en intensiv höst nu så har jag hunnit med en del fotograferingar. Jag tänkte börja med att visa ett par bilder från en fotografering med en liten sötnos på 2½ månad.
Sen vet jag att jag har lovat en tävling på facebooksidan. Jag är tyvärr tvungen att skjuta på den en tid. Men istället blir det ett extra bra pris i potten sen! :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar