måndag 21 oktober 2013

Sommarfavoriter

Det här var en sån fotografering jag planerat i flera månader. Jag visste precis hur jag ville ha det och var bara på jakt efter rätt väder och rätt plats. Till slut föll alla bitar på plats och jag tog med mig barnen och en hög med kläder och rekvisita. Bilderna är så ljuvliga och sagolika. Jag verkligen älskar dom! Trots all planering blev det ju ändå inte som jag planerat. Efter bara en liten stund började det svärma av knott. Det var massvis, ja så många att vi faktiskt var tvungna att bryta fotograferingen. Jag hann som tur va få några underbara bilder dessförinnan. 
När tjejerna är fixade i likadana kläder och samma styling så är de så sjukt lika. Här syns inte ett spår av två års åldersskillnad. När de var lite mindre frågade flera om de var tvillingar, jag har aldrig tyckt att de är så lika. Men nu när de är större ser jag det mer och mer. Älskade fina tjejer!

Så här kommer en dos av härlig varm sommarkväll nu när höstrusket stormar utanför fönstret.

Isabell

Alicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar