onsdag 29 december 2010

My precious!

För er som (mot förmodan) inte sett bilden på facebook kommer här en bild på min tatuering. Över tre timmar (väldigt jobbig) smärta blev det, men med ack så fint resultat! Nu har jag en skyddsängel som alltid vakar över mig och mina barn! She's beautiful!
Det var som sagt väldigt jobbigt att göra den (och jag som trodde jag hade ganska hög smärtgräns) och jag var skakig och kände mig febrig hela dagen efter också. Men eftersom det blev så intensiv konstant smärta under så lång tid så tar det nog ganska hårt på kroppen. Nu har det gått en dryg vecka sen jag gjorde den och den är nästan helt läkt. :-)
Kan inte sluta titta på den, den är ju bara så perfekt! (Kan ju tillägga att jag ju inte direkt kan kolla på den, utan får kolla på bilderna jag har av den eller snegla så gott jag kan över axeln och i spegeln. Men jag vet att den finns där, och det är ju huvudsaken!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar