onsdag 29 december 2010

Jag är en dålig bloggare...


... men varför ska man va bra, det är väl onödigt! ;-)

Har haft jättebra juldagar och träffat många nära och kära. Fått det mesta jag önskat mig, bl a. blixt till kameran (love it), pengar till frisören, zumba till kinect, spel och annat skoj, jag är mer än nöjd!
Barnen har också haft en härlig jul och bra julklappar! Summan av kardemumman är att alla nöjda, underbart!

Sitter och lyssnar på föreläsningar på datorn, och med 2 högljudda barn hemma är det inte det lättaste. Men kom på att jag ju fick superfina hörlurar i julklapp av tomten (tack tack), och det funkar ju hur bra som helst till detta. Nu kan barnen stoja och busa bäst de vill, jag hör ändå föreläsningen, perfekt!

Tänker inte sitta och klaga mig över allt skolarbete nu, för det är alltid mycket och vill ju inte bli tjatig. Men med en tentainlämning runt hörnet blir det inte lättare...


Idag har vi även handlat det mesta till nyår som ska firas med Nicole, Stefan, Liam och Tyra! Det ser vi verkligen fram emot! Ska äta massa gott och bara ha allmänt trevligt, gillas skarpt!

Nu ska jag skriva lite skolarbete och sen blir det nog film innan kvällen tar slut.
Bye bye folks!

1 kommentar:

  1. Vilket sammanträffande! Har precis också skrivit i min blogg, efter att inte ha gjort det på cirka två veckor eller nåt.. Vi har också handlat till nyår idag och jag skrev också med i min blogg att vi ska fira nyår med er och att -"Det ser vi verkligen fram emot!".. Hehe ;D
    Kram på dej vännen!

    SvaraRadera