onsdag 30 juni 2010

Midnight blogging

Jag jobbar och jobbar och jobbar... Förstår inte hur allt ska hinnas med i sommar? Hinner ju inte ens med att blogga...
Det händer 2 stora grejer i sommar. Min älskade vän Annie ska gifta sig och jag har fått äran att sy hennes klänning!!! Ska bli så roligt!! Och sen ska jag dessutom hinna med att ta körkort, ska också bli riktigt roligt!
Bröllopsklänningen ska få sin start på fredag, då ska jag stationera mig och mina symaskiner hos Jonas mamma tror jag. Vill inte ha grejerna här hemma, dels pga av platsbrist, men också med tanke på katterna, och nu med kattungarna och allt. Vill ju inte att de ska riva i tyget eller traska omkring med sina söta smutsiga tassar på det vita tyget. Men det ska nog gå bra. Kan ju va skönt att inte sitta hemma med det också där det finns moment som kan störa mer... Ska bara köpa mig en ny nål till symaskinen och beställa hem lite ny tråd till overlocken, sen ska klänningen få börja ta form!


Nu ska jag strax krypa till kojs tror jag, men är inte så trött som jag tycker jag borde va...

1 kommentar:

  1. Hej! Har lagt upp två bilder från kattungefotograferingen nu :) Skickar alla till dig sen när alla är klara. Skrev att det finns två otingade o länkade till din blogg, hoppas det var okej! Kram vännen

    SvaraRadera