torsdag 3 juni 2010

Måsten...

Jag som skulle göra så mycket idag... Har inte gjort något av det jag skulle... Får jag skylla på värmen??
Men tvättmaskinen har gått varm hela dagen, så det är ju alltid nåt. Barnen har lekt ute hela dagen och plaskat lite i grannens pool.
Nu har vi hemgjord pizza i ugnen, sen blir det väl att fortsätta göra det jag gjort innan idag, ingenting alltså... Och jag som blev tillfrågad om att jobba men kände att det fanns för mycket att göra (och sen lite barnvaktsbrist på kvällen) så jag tackade nej, så hade ju nästan kunnat jobba idag då ju istället för att uggla hemma... Men kan ju inte säga att det inte har varit lite skönt att bara va på baksidan hela dagen och slappa.
Hade ju nån knäpp tanke förut att jag faktiskt inte hade några måsten idag, men insåg snabbt att måsten finns det alltid, tyvärr... Men måstena har jag skjutit fram till en annan dag, typ imorgon??

Ska kolla till pizzan nu,
bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar