söndag 14 juni 2009

Helgen

Nu är helgen förbi, nästan iaf... Vad har man gjort då? Ingenting känns det som...

I går (lördag) var vi nere på stan en sväng på dagen, hittade ett par nya byxor till mig, mycket välbehövligt, och även lite kläder till barnen.
På eftermiddagen var vi i lekparken med Linus och familjen. Var trevligt och barnen hade skoj!

Sen idag då, söndag... Åkte en sväng upp till Jysk och kikade även in nya butiken Tromb... Hrmm... Det var väl ingen höjdarbutik, en del fina kläder, men dyrt... och va inte riktigt min stil på kläder heller, så näe, dit går jag nog inget mer. På jysk däremot fyndade vi ett tält som man fäller upp på 20 sekunder, hehe! Men det funka faktiskt, riktigt smidigt! Det va för 3 personer, men vi får lätt plats allihopa i det, riktigt rymligt faktiskt! Va nedsatt till 200 från 700, så kändes som en bra affär. Perfekt om vi ska ut med min pappas båt något i sommar och ska övernatta. Lite smidigare att ta med än 6 pers tältet som är ruggigt stort!

Ja, sen hemkomna från affärsrundorna städade vi lite sen kom min mamma och sedan jonas mamma och syster på besök. Vi fikade lite. Sen dess har man bara suttit inte fått något gjort...
Vi har tvättstugan så måste springa bort dit snart igen, puh.... Funderar på om man även skulle ge sig ut och springa en runda ikväll, vore skönt, är en riktigt mysig kväll. Men får se... Nu ropar tvättstugan på mig... bye bye...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar