onsdag 10 juni 2009

Aggressioner!!!

Så jävla förbannad jag är på en viss butik vi bor i närheten av, eller rättare sagt dess personal. Finns 2 trevliga, resten är bara en bunt surkärringar!!! Ursäkta mitt språk men är så jävla förbannad nu.
Vi är flitiga kunder där pga att vi bor så nära, men jag ska fan bojkotta butiken nu. Är trött på att deras priser som står i butiken aldrig överensstämmer med vad man får betala. Alltid små smyghöjningar, oftast handlar det bara om några kronor, men med tanke på hur ofta det händer så... Många bäckar små... Är ju inget man direkt går tillbaka till butiken och påpekar för att sedan få 3 kr tillbaka. Är ju inte direlt pengarna det handlar om utan att det bara är så fult av dom. För de borde ju ha koll på vad för varor de har och dess priser. Och nu handlar det inte om typ specialvaror som är nedsatta för veckan, för då kan man väl förstå att det kan ske nån miss, utan bara "vanliga varor" som de alltid har som man helt plötsligt för betala några kronor mer för. Ja, jag tycker iaf det är jäkligt konstigt och skapligt så irriterande!!!

Men idag när jag var där så var en av personalen så jäkla otrevlig och nedvärderande mot mig och menade på att jag inte hade koll på mina barn. Sånt blir jag vansinnig på, men som vanligt kommer man på alla bra "svar-på-tal" så här i efterhand. Men det bara kokar inom mig just nu!
Som sagt, från och med nu ska den där jäkla butiken bojkottas, åker hellre till willys från och med nu, och då får man lite extra motion också eftersom det ligger mycket längre bort.

Behövde bara skriva av mig all skit...

1 kommentar:

  1. Hmm jag känner igen det där :(
    Otrevlig personal!

    SvaraRadera