lördag 27 juni 2009

Återhämtning

Har börjat finna lugnet igen efter gårdagens krångel...
Bamsen är fortfarande inte återfunnen och mina skor är fortfarande trasiga,
men vagnen är iaf tvättad....

Jonas och barnen är ute i Almvik och har varit det större delen av dagen. Jonas har erbjudit sig att hämta mig men känner inte för att sitta där ute i stugan hela kvällen och inte kunna göra vad jag vill. Inte behöva sitta och va social med massa folk när jag egentligen bara vill dega framför teven.
Är helt slut efter jobbet, har inte jobbat länge, men värmen gör ju sitt också.
Men att sätta sig framför teven känns inte aktuellt ändå iofs, känns bara fel att sitta framför teven när värmen gassar utanför och det är varmare inne än ute.
Näe, jag ska faktiskt ge mig upp på vinden, där det troligtvis är ännu varmare, men ska hämta ner lite papper och grejer. Dels till mitt och Johannas "lilla" projekt och sen ska jag pyssla ihop en grej till en liten blivande 4-åring. Inte Alicia, utan till hennes bästa kompis Liam. Så har en del att stå i ändå.

Måste komma på något att äta också, Jonas och barnen grillar ju ute i Almvik, men har ingen lust att grilla, är trött på flintastek, grillspett och korv med bröd. Har redan blivit så mycket sånt hittills i sommar... Just nu lockar tacos mer, åhh... det skulle vara gott, men kul att laga tacos för 1 person... Jaja, får se vad jag hittar på, ska väl börja ta tag i nåt nu iaf...

2 kommentarer:

  1. Vart i Almvik var dom? :)

    SvaraRadera
  2. Ja och som jag skrev till thina så är jag inte sur på nån enskild person, är ju inte samma som gör så varje gång, tycker bara det är tråkigt när det blir så typ varje gång jag ska ha nåt. Men som sagt, nu får nån annan börja anordna saker :) kram

    SvaraRadera