tisdag 13 augusti 2013

Changes

Skolan lockar inte alls efter en härlig sommar med ett roligt jobb att gå till. Jag är inte alls sugen på att stoppa näsan i böckerna och tokplugga. Hade nästan glömt hur bekvämt det är att jobba, men är på jobbet och gör sitt, och när man slutar är man faktiskt ledig, man behöver inte sätta sig och plugga eller skriva på en massa skolarbeten, man är helt enkelt ledig, och det är en alldeles underbart härlig känsla. 
Jag vet, jag vet, ett halvår kvar av studierna går fort. Men motivationen är verkligen någonstans i botten just nu...

Sommaren har som sagt varit helt underbar. Jag har trivts jättebra på jobbet och har supertrevliga arbetskamrater. Som tur är får jag hoppa in på lite extrapass emellanåt! 
Det har varit den bästa sommaren på länge med fantastiskt väder och härliga ljumma kvällar. Men det var som att trycka på en knapp i måndags när regnet tog över, åskan mullrade och kylan spred sig i luften. Hösten är på intågande, ja det känns så iallafall. Jag vill tro att vi kommer få mer härliga soliga och varma dagar framöver, men jag är på fel humör för att känna den känslan. 

Övrigt som kan vara bra att veta gällande mitt fotande är att hemsidan kommer läggas ner. Jag kommer använda bloggen som mitt forum för fotandet tillsammans med facebooksidan. Jag har inte tid att underhålla och uppdatera hemsidan så det blir för mig en onödig utgift. Men fotandet kommer självklart fortsätta. Jag har inte haft så mycket tid som jag önskat och hösten kommer nog delvis fortsätta på samma spår. Men tveka inte att boka fotograferingar, jag kommer fortfarande ha helger och eftermiddagar öppna. Min mailadress kommer även att ändras och för tillfället nås jag på madelene.oreteg@spray.se men så småningom kommer jag skapa en ny mail, endast för fotorelaterade ärenden. Återkommer om detta.
Jag fotade ju ett underbart fint brudpar för snart en månad sen. Jag sitter vid fel dator för att kunna visa er bilderna här, får återkomma med det, men kika så länge in på min facebooksida där en del av bilderna finns utlagda. I övrigt så tror jag facebooksidan kommer bli det främsta forumet gällande mitt fotande och kommer mest troligt uppdateras mer än bloggen. www.facebook.com/MadelenesFoto

Ja, ingen rast och ingen vila, jag ska återgå till pluggandet och försöka nöta in lite mer fakta om vår allt för krångliga kropp och dess sjukdomar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar