torsdag 21 juni 2012

Fun Box

Här kommer bilderna från mitt hemliga projekt! Det jag pysslat och knåpat med är till att börja med den stora vita lådan. Till en början såg jag inte det som ett så knepig sak som det faktiskt visade sig att vara. Men allt gick vägen till slut och jag fick till min box. Att få gör en boxfotografering var riktigt kul, barnen skrattar och tycker det är jättekul att få "leka" i lådan och göra tokigheter! Så nu ser jag verkligen fram emot att få fota fler små härligt busiga barn i boxen!
Idén till att göra det här fick jag när jag surfade runt på olika fotosidor. När jag såg en som hade gjort box-fotograferingar så fastnade jag direkt. Jag kände att det verkligen var något för mig och jag tog tag i saken och började snickra ganska omgående. Sen jag byggde min box har jag forskat runt lite och tydligen är just boxfotograferingar stort i vissa länder. Från början kommer det från Hollywood men har nu även blivit stort i Australien, Nya Zeeland och Storbritannien. Det känns riktigt kul att kunna erbjuda något som ännu inte är så vanligt här. Det har redan trillat in ett par bokningar sen jag lanserade erbjudandet så bara det är okej med de jag fotar så kommer bilderna upp i bloggen så småningom!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar