torsdag 21 juni 2012

En härlig sommardag!

Igår kom den, den första riktiga sommardagen med stekande sol och värme hela dagen! Nu är ju jag inte den som tycker om att steka i solen, jag föredrar skuggan faktiskt. Men ändå njuter jag av det härliga vädret och det kunde inte kommit mer lämpligt lagom till midsommar! Idag har barnen gått sista dagen på fritids och dagis så nu tar vi sommarlov tills höstterminen börjar. Fotandet tar jag däremot inte ledigt ifrån och ser fram emot många härliga och roliga fotograferingar i sommar!
Igår var jag ute på området med barnen och träffade på bästa grannen och vännen Nicole och hennes lilla Tyra. Det blev mycket prat, skratt och en härlig stund i det härliga vädret. Vilma apporterade en massa och hade jättekul, men hon blev snabbt trött i värmen och vilade i gräset. Tyra passade på att klappa lite på den annars så uppspelta Vilma när hon för stunden låg still. Isabell körde också omkring med Tyra i flaket på sin traktor och de lekte och hade skoj. Det var helt enkelt en härlig stund på en mycket härlig dag!






1 kommentar: