måndag 18 juni 2012

Förlåt, förlåt, förlåt...

Bloggen har blivit i det närmsta bortglömd. Jag har använt facebook mer och mer till information kring fotandet. Men jag ska verkligen försöka bättra mig med bloggandet. Nog för att jag älskar att blogga om fotandet och lägga ut bilder, men jag saknar att blogga "vanligt". Så från och med nu tänker jag använda bloggen till att skriva om det som händer kring mig, och då menar jag både fotandet och lite vardagliga saker. Huvudfokus är ju såklart foto, men med en lite mer personlig twist! Då blir det kanske också lite roligare för er som följer bloggen med lite tätare uppdateringar och mer att läsa för er! :-)

Har suttit och redigerat bilder ett par timmar nu. Jag får mest gjort när sambon och barnen sover, då har jag egentid vid datorn! Bilderna från mitt "hemliga projekt" är snart klara och jag hoppas på att kunna visa er och lägga ut ett erbjudande innan veckan är slut. Det klurigaste är det där med priser... Jag vill kunna hålla ett så lågt pris som möjligt så att fler ska kunna ta del av mina erbjudanden. Dock är denna fotografering lite mer avancerad, det kräver mer förberedelse och framför allt mer efterbehandling och redigering och sedan framkallning på det. Men jag ska räkna vidare för att kunna erbjuda er bästa möjliga pris!
Glöm nu inte att kika in på min facebooksida: www.facebook.com/MadelenesFoto

Bjuder på några arkivbilder på lilla vackra Chanelle


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar