tisdag 20 mars 2012

Ursäkta röran...

...jag bygger om.

Bloggen ska få sig ett rejält ansiktslyft. Så under dagen kommer nog bloggen se lite fantasilös ut, Headern är borttagen och ny header är på gång. Jag hoppas på att kunna visa min "nya" blogg här ikväll. Ja för nu när det så att jag bestämt mig att behålla den här bloggen ett tag till. Mina tidigare planer var ju att byta bloggportal hel och hållet. Men jag nöjer mig med att för tillfället fräscha upp lite och ge bloggen ett nytt ansikte. Jag tror det kommer bli riktigt bra!
Idag har jag även varit runt i stan och satt upp lite lappar så förhoppningsvis kanske lite nya ansikten kikar in här på bloggen så småningom. Ni är så välkomna så!
För er som är intresserade av fotografering kommer jag i dagarna nu att publicera information kring detta. Men så länge kan ni ju kika in på mitt förra inlägg kring detta, det hittar ni HÄR

Ha det gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar