lördag 24 mars 2012

Mycket att göra, mycket skoj!

Jag har fått massvis bokningar och har nu mer än 40 fotograferingar under de kommande månaderna däribland en jättespännande bröllopsfotografering. Det är helt fantastiskt roligt och jag ser fram emot varenda en av dom! Alla är inte inbokade exakt dag och tid, så ni som väntar på svar på mail, det kommer. Jag ska försöka sätta mig och svara på allt under eftermiddagen, alternativt imorgon. Jag inser att en lite större kalender inte hade skadat nu när jag måste organisera upp allt i detalj för att hinna både fotograferandet och studierna, men det är en utmaning jag definitivt ser fram emot! :-)
Och jag måste också passa på att tacka för alla värmande ord jag fått på mina bilder senaste tiden. Fina kommentarer håller mig motiverad och jag känner att jag är bra på det jag gör! Alla dessa härliga fotograferingar och värmande ord ger mig så mycket glädje! Tack snälla ni!

1 kommentar:

  1. Tänke gilla, men kom på att det inte är fb, hehe ;-) Kul för dig vännen!

    SvaraRadera