måndag 12 mars 2012

Jag är här... ett tag till!

Ni trogna läsare har ju märkt att bloggen inte uppdaterats så mycket på sistone. Det har flera anledningar. Till att börja med tycker jag ju allra bäst om att blogga när jag har nya foton att lägga upp, och det har inte blivit så mycket fotograferande på sistone som jag velat. Och med andra ord inte heller så mycket nya bilder.
En annan orsak är att en ny blogg är under konstruktion. Jag kommer troligtvis att byta bloggforum. Min nya blogg kommer vara mer inriktad på fotograferingen, men självklart kommer även "vanliga" inlägg också, men inrikningen kommer vara på foto. För precis som jag skrev innan så är det det som jag allra helst bloggar om. Min nya blogg kommer inte dyka upp riktigt än, kommer ha denna blogg ett tag till. Det svåraste just nu är att komma på ett bra namn till den nya bloggen, det är där jag har fastnat. Så tips mottages gärna! Jag vill ha med mitt namn och helst foto/fotografering på nåt vis. Klura på den ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar