onsdag 6 juli 2011

Sjukhuset..

Orkar inte skriva så mycket, tänkte bara meddela mina bloggläsare att jag ligger på sjukhus. Lunginflammationen har blivit värre och spridit sig till andra lungan också. Fick i måndags rejäla andningssvårigheter och fick åka in till akuten. Så nu ligger jag här på sjukhuset och har det inte allt för roligt. Genomgått massa undersökningar, prover och röntgen. Blir troligtvis kvar till helgen i alla fall. Men det går framåt, i morse kunde vi plocka bort syrgasen som jag haft sen i måndags. Så framåt går det, men sakta...
Men om nån undrat så vet ni nu vart jag håller hus i alla fall. Känner jag mig piggare imorgon kanske jag bloggar lite mer.
Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Mattias Wargren6 juli 2011 kl. 23:29

    Hej Madde!
    Fasiken vad trist - du har verkligen oflyt nu. Men det sägs ju att efter en uppförsbacke kommer det alltid en nedförsbacke, och det kommer att bli så för dig med. Kämpa på så blir det snart bättre - det är jag säker på!
    Ta hand om dig! :)
    /Mattias i klassen

    SvaraRadera